Lite rollspelande

Körde lite Mutant Undergångens Arvtagare med Ela, David, Jalle och Viktor igår (tyvärr var Fidde sjuk, men men) och det var underhållande även för mig som spelledare.

Har blivit alldeles för lite rollspelande under tiden som jag bodde i Tingsryd, men förhoppningsvis så ska det bli ändring på det. Målet är att köra klart kampanjen Undergångens Arvtagare, med en annan spelgrupp, efter ett uppehåll på nästan två år och att själv få spela igen (de få gångerna det har blivit rollspelande under Tingsrydstiden så har jag i princip alltid vart spelledare).

Hursomhelst; det var en kul spelomgång igår och jag ser fram emot nästa omgång.

3 svar to “Lite rollspelande”

  1. Last Exit Says:

    Är det detta srf-folket hittar på under vinterhalv året? Stackare ;)

  2. Last Exit Says:

    Men jag vill ju oxå köra mutant… de ha van jag inte kört på minst 10 år :(

Kommentera

