Första vändan klar

Tidig morgon med lite för lite sömn under natten, men det är inte mycket som en kopp kaffe och ett glas blåbärssoppa inte fixar.

Hursomhelst så är första rundan till byns vallokal avklarad nu, blev trevligt bemött av det fåtalet som befann sig där. Blir nog en runda till under eftermiddagen för att kolla ifall det behövs påfyllning (om ingen ringer innan dess).

Nu funderar jag på att sova nån timme.

Ett svar to “Första vändan klar”

  1. Last Exit Says:

    Sv. Du vet om att jag inte funkar som ”vanligt folk” Hon är vanligt folk… och vanligt folk skämmer mig… opålitliga jävlar…

    Jag känner INTE för att komma in på hennes fest och och känna mig som en snöboll i Sahara…

    Tänkte ett tag att jag skulle testa ”The Game” på henne… Men Nä… inte så länge jag vill fortsatta ha en bra kontakt med hennes morsa med man…

    Lutar mot Jörn…

    Snygga brudar skrämmer mig…

Kommentera

