Hit me…

…and I’ll tell your future…

Eller kanske inte, men jag kanske skriver en bloggpost om det.
Jag har inte varit speciellt aktiv på bloggfronten alls under en längre tid av en hel massa olika anledningar…

Det finns mycket jag vill skriva och mycket jag vill kommentera, problemet är att jag saknar den impulsen jag hade innan.
Enligt mig själv hade jag infallsvinklar och synpunkter som ingen annan hade (efter en genomgång av gamla postningar så inser jag att det inte är sant, men det är känslan som räknas), jag kommenterade saker som andra kommenterade samtidigt som jag skrev egna saker som saknade länkar till annat men som jag kände var vettigt, inte för andra primärt utan för mig själv, eftersom jag ville skriva av mig.

Samma sak har hänt mig innan i andra forum; jag skriver saker och folk läser, utifrån folket som läser skapar jag en profil av vad folk vill läsa från mig och den håller jag ett tag och sen tappar jag eftersom jag inte ”kan hålla samma nivå som jag gjorde vid [tidpunkt]”, men jag vill fortfarande skriva.

Rent ut sagt; jag behöver något som sparkar mig i arslet!
…gärna med en stålhättad spikskodd känga (Robert; you’ve failed, just so you know ;))…

Så, nu har jag gnällt, klagat och varit allmänt mellanmjölkens-landig och kommer med en utmaning till de som jag vet bevakar min blogg (är några stycken med Google Reader t.ex.); ge mig en rubrik och jag ska försöka skriva en postning till den.
Jag tänker tillochmed gå så långt så jag säger att alla rubrikförslag kommer få ett inlägg; även om det bara handlar om draft-inlägg.

Jag behöver den impulsen, så enkelt är det…

Inlägg med rubriker från denna postningen
Jag gillade hur den nazistiska genetikern fungerade i teorin, men…
Jag gillar verkligen hiphop, mtv och radiomusik, vad hände?

6 svar to “Hit me…”

  1. Robert Jonsson Says:

    Jag vet att jag misslyckades. :(

    Alla rubrikförslag får ett inlägg? Okej, här kommer första:

    ”Jag gillade hur den nazistiska genetikern fungerade i teorin, men…”

    Kan jag inte få dig att skriva i Word får du skriva här istället! ;)

  2. Jag gillade hur den nazistiska genetikern fungerade i teorin, men… « Ett Otygs funderingar och betraktelser Says:

    […] Ett Otygs funderingar och betraktelser Funderingar, tankar, händelser, vardagsbetraktelser, IT-säkerhet, osammanhängande svammel och annat jag känner att jag vill skriva ner « Hit me… […]

  3. Daniel Says:

    ”Jag gillar verkligen hiphop, mtv och radio musik, vad hände?”

    Take that Överste Rymdhöna! ;)

    püss!

  4. Jag gillar verkligen hiphop, mtv och radiomusik, vad hände? « Ett Otygs funderingar och betraktelser Says:

    […] Jag gillar verkligen hiphop, mtv och radiomusik, vad hände? By Martin a.k.a. NPC]Otyg Nu är bollen i rullning, Lillebror står för rubriken. […]

  5. Kisaki Says:

    Konstantinopolitanska! Tycker jag att du ska skriva ett inlägg om :D

  6. Robert Jonsson Says:

    Några fler:

    ”Jag älskar min TV, men hatar vad som sänds på den…”

    ”Min perversiteter sträcker sig till…”

    ”Jag ägnar mig inte åt nekrofili vanligen, men…”

    ”Dansbanden har en särskilt plats i mitt hjärta…”

    ”Därför har jag inte förhandsköpt Visioner och fantasier, även om jag borde ha gjort det…”

    ”Så kommer det gå för Piraterna i valet…”

Kommentera

