Störande likheter

Ok…
Introt på låten Footballers wife med Amy McDonald är väldigt lik ett intro på en ELO-låt, men jag kommer inte på vilken och det stör mig…

4 svar to “Störande likheter”

  1. Michael Gajditza Says:

    Hej! Tittade in för att se hur du har det och upptäckte att du inte skriver särskilt ofta längre vilket jag tycker är synd!

    Ha det bra! Mvh Micke

    • Martin a.k.a. NPC]Otyg Says:

      Hej Micke!
      Kul att du hittade hit måste jag säga!
      Bloggen har blivit lite av ett dåligt samvete för mig just för att jag skriver så sällan nu och riktigt varför det har blivit så vet jag inte riktigt, men jag tror det i första hand beror på att jag har haft annat som har fått gå före och när jag väl sätter mig och skriver på ett utkast så stannar det ofta bara vid ett utkast.

      Men om jag känner mig själv rätt så kommer jag igång förr eller senare igen :)

  2. Michael Gajditza Says:

    Om man tänker mycket så måste det få utlopp någonstans så det gör du säkert!

Lämna en kommentar