Det är pinsamt

För en gångs skull så kan jag hålla med ett uttalande av Lars Ohly, i alla fall en liten bit: ”Det är pinsamt” fortsättningen håller jag dock inte med honom om nämligen att det är Piratpartiet som det är pinsamt för.

De det är pinsamt för enligt mig är Expressen, Sahlin och Ohly.

I går kunde Expressen avslöja att Henrik Alexandersson har jobbat som kameraman åt porrkungen Carl Serung.

”Jag skulle inte välja en sådan medarbetare. Det tycker jag inte att Piratpartiet borde göra heller”- Mona Sahlin.

Pinsamheten, både i Expressens ”avslöjande” och de båda partiledarnas kritik, är att Henrik Alexandersson var den som avslöjade Serung och hans verksamhet. Men som Hax själv säger; ”Men detta är kvällstidningslogik.

Intressant

2 svar to “Det är pinsamt”

  1. HDR-fotografen Says:

    Pinsamt är jäviga domare och mutade poliser. Inte någon som jobbat, om så i porrbranschen.

  2. Martin a.k.a NPC]Otyg Says:

    Håller med där definitivt.

    Eller att använda olagliga medel för att komma åt fildelare.

Kommentera

