Varför jag älskar "mina" pirater

Jag nöjer mig med att konstatera att ”vi” är ganska duktiga på att synas…
Bilden är från Smålandsposten och deras notis om Fikatävlingen i Växjö, tilläggas kan att vi bytte flygblad med de som reklamade för den igår. Det var också lite roligt.

Lite synd att jag inte kunde haka på, men sånt är livet.

2 svar to “Varför jag älskar "mina" pirater”

  1. Moppa Says:

    Vad roligt :).
    Synd att man var på Öland och missade storfikat.

  2. Martin a.k.a NPC]Otyg Says:

    Tyckte jag också :D

    Synd att jag var upptagen med annat. Men man kan inte vara med på allt :)

Kommentera

