XKCD om TPB

Haha, jag är faktiskt inte förvånad… Men kul är den :D
Intressant

3 svar to “XKCD om TPB”

  1. Michael Gajditza Says:

    He he, jag snor den av dig eller du seedar o jag laddar eller nåt…..

  2. calandrella Says:

    Öh, jag fattar faktiskt inte riktigt…

  3. Martin a.k.a NPC]Otyg Says:

    @Michael Gajditza: Då borde jag formellt bli hälare eftersom jag snodde den från början: http://imgs.xkcd.com/comics/pirate_bay.png :D@calandrella: Om de hade vart i Amerika så hade det varit en jury som dömde dem (i princip) och en jury består av en brokig blandning vanliga medborgare som sannolikt har använt TPB ;)

Kommentera

