Hur fan ska man källsortera?

Håller som sagt på att bygga om min serverburk och nyss så började jag fundera över hur man ska källsortera vissa av de överblivna delarna. Tillexempel tre hårddiskar som jag sannolikt aldrig kommer återanvända (storlek från två till tio gigabyte)och en diskettstation som jag inte ens vet om den funkar…

Kan ju meddela att burken ser ut som ett riktigt hemmabygge med två fläktar satta på utsidan av fronten med hjälp av påsförslutare (bild kommer sannolikt någon gång) och en av fläktarna vet jag inte ens om den funkar, men jag tror att den gör det.

Det är inte någon som sitter på en hög gamla RAM-minnen? SDRAM PC100 (PC100-222-620 står det på klisterlappen), minns inte hur mycket minne som sitter i burken, men jag tror det är 128 MB…

Kommentera

