Helgen såhär långt

Jalle och Jimmy kom upp på besök igår, blev lite skitsnack och snabbimproviserat Kult-spelande. Körde förenklade karaktärer för att spara tid och jag improviserade ihop ett äventyr som tydligen föll i god jord. Verkar som att det kan bli en fortsättning imorgon på det hela.

Vid lunchtid satte jag mig på bussen mot Växjö för att ta en fika tillsammans med UP-Växjö’s övriga styrelse, kom hem igen runt 22.30.
Var en hel del vettiga idéer om det mesta som vi fick ihop och det var trevligt att träffa Daniel och Helena i verkligheten för första gången. Växjö var dock rejält dött och det var cp-kallt ute, men det kan jag leva med eftersom jag hade det trevligt.

Har lite småpryttlar som jag ska ta och kolla upp framöver nu… Och så ska jag fan köpa mig en skrivare, känner mig helt handikappad utan >_<

Kommentera

