Snabb summering av dagen

Har inte hänt speciellt mycket idag alls faktiskt, har skrivit lite skolarbeten och upplyst en modern kreatör om IPRED. Får se om han och hans band skickar in något till julklappsprojektet.

Är årsmöte med Ung Pirat Växjö ikväll, gillar möten som jag slipper resa mig ur soffan för att närvara vid, fast det hade vart kul att träffa internetmänniskorna som ju uppenbarligen finns i verkligheten.
Får se om jag kan få lite praktisk fart på min fundering om praktisk demonstration av några svårigheter med IPRED.
Känns som att det kan utvecklas till ett trevligt grupparbete.

Pratade igår med Robert som skrivit rollspelet Bortom, var lite löst prat om ditt och datt. Men jag blev tillfrågad att spelleda på GothCon i påskhelgen. Tackade preliminärt ja, hade varit kul att träffa denna internetmänniska som jag har haft kontakt med i ett par år.

Återkommer senare skulle jag tro. Med en mer intressant postning.

Kommentera

