Seriöst

Jag pallar inte skriva en kvällspost faktiskt, mer än att jag lyckades förklara för min låtsaspappa varför jag inte tänker rösta på något av de ”gamla partierna”.
Har även ordbajsat med två polare över msn, en av diskussionerna utvecklades till att man kan stödja artister även om man laddar ned deras filer kryddat med citat från Peter Tätgren (a.k.a. Pain) och Jay i Twisted Sisters. För er som inte vet så är det personer som svälter utan IPRED (speciellt Tätgren eftersom han är svensk).

Ingen av nyss nämnda upphovsmän verkade dock se fildelning som något problem, utifrån citaten.

Höll på att skratta ihjäl mig när jag såg följande i loggen:

Came From: http://bloggar.se/om/mona sahlin —- Landing Page: 2008/12/en-snabbkurs-i-politiskt-sjlvmord.html

Hm, ja Mona… Du följer visst alliansen på alla plan, i alla fall enligt bloggar.se.

Nu ska jag dock sova. Natti på er.

Intressant

Kommentera

