Det finns inget bra svar på en dum fråga.

Håller på med instuderingsfrågor till kapitlet ”Mat-dryck och vila” och fråga tre fick mig att tröttna rejält.

”3. Vilka är våra viktigaste energikällor?”

I Sverige borde det vara kärnkraft och vattenkraft…
Jag tror dock att frågeställaren var ute efter svaret ”kolhydrater och fett”.
Hoppas bara att mina lärare delar mitt sinne för humor.

4 svar to “Det finns inget bra svar på en dum fråga.”

  1. Anders Says:

    Akademisk humor skola de väl tåla en släng utaf? Annars skola de kunna slänga sig i Vägghen. Och där fastnah såsom ock vordo de reliefer från fornhtiden!

  2. Martin a.k.a NPC]Otyg Says:

    Man tycker det, fast just när det gäller lärare inom vård- och omsorg så tror jag att det är en överhängande risk att de faktiskt är reliefer från fornhtiden ;)

  3. Anders Says:

    Ojdå. Så pass!En liten undran – varför flyttar man till Tingsryd för, om man kommer från Ronneby, som nästan ligger vid kusten…?:-)

  4. Martin a.k.a NPC]Otyg Says:

    Fast jag vet inte än ;)Man tröttnar på Ronneby efter 23 år, jag har jobbat en del i Tingsryd och blir inringd lite ibland som vikarie och jag blev erbjuden plats att plugga till undersköterska i Tingsryd. Sen så befinner sig min bättre hälft i Kosta, så det blir lite närmre. :)

Kommentera

