Gjorde ett tappert försök

Tänkte att jag skulle kika på ”Tre bokstäver som skakade Sverige” på svt-play, tyvärr så verkar det som om den uppkopplingen jag sitter på inte är tillräckligt bred för det hackade och synkade ur och buffrade om så det inte gick att se på. Så nu sitter jag och lyssnar på programmet, utan bild och ljudet funkar kalas. Hoppas bara att det inte är något viktigt bildmaterial som jag går miste om… Irriterande!
Hursomhelst så är dokumentären väldigt intressant att lyssna på såhär långt!
Den som inte har sett (eller hört) programmet borde se (eller höra) det.

Dagens intressanta läsning står Mark Klamberg, Karl Palmås och Christpher Kullenberg för med sin artikel Silence Fiction, likaså är utdraget ur HAX tal vid FRA-demonstrationen läsvärt och jag hoppas att Svensk Myndighetskontroll kom på vad han skulle säga i sitt tal på Sergels Torg. Hoppas vädrets makter står er bi, ni som är ute och demonstrerar!

Nu ska jag fortsätta lyssna på SVT-programmet. Ångradio is the shit…
Återkommer senare ikväll, eller imorgon.

Taggar: fra, svt-play, irritation, politk

Kommentera

