Borde egentligen sova

Egentligen borde jag legat i sängen för en hel massa timmar sen, men jag hamnade här och började mecka med detta. Jävligt onödigt egentligen…
Börjar tillochmed fundera över varför jag fick för mig att skaffa mig en blogg, känns som att jag knappast kommer skriva något vettigt här ändå. Fast man vet ju aldrig, har hört att jag ibland kan skriva riktigt vettiga saker.

Aja, detta får bli det första inlägget för min del. Nu tänkte jag sova så jag orkar med att fortsätta packa ner mitt rum i lådor, tvätta och slakta den trasiga routern i jakt på saker som kan vara bra att ha.

Ha det bra och sov gott.

Kommentera

